- Ulyana Turchenko in haar element
- Wollige Bloesems
- Etser Reinder Homan: ‘ Ik blijf een verwonderde wandelaar.’
- Geleund tegen een menhir
- Ipse Fecit: Over verzamelaars (column)
- Twentse exlibris
- Li Rui en Galerie Sieac
- Moordvrouwen
- Mikhail Verkholantsev, meester-graveur in hout
- EEN BERICHT, door Cees Andriessen
- De nieuwe Siemen Dijkstra geboren?
- Zware symboliek?
- Ipse Fecit: Fine fleur (column)
- Dirk van Gelder (1907-1990)
- De verbazingwekkende verzamelingen van Marianne en Gerard Overeem
- De vogel in de kunst
- Moordvrouwen (vervolg van Grafiekwereld 2016-1)
- Schepping – de hand Gods
- Steen- en staaldrukker Jan van der Meulen (81) verrast de grafiekwereld
- Sta Steeds Sterk | een niet logisch blad voor Sibold S. Smeding
- De prenten van lou Strik en Anneke Kuyper
- Samen in Fochteloo
- La Belle et la Bête
- Het ‘zwevende’ en het ‘aardse’, een perfecte match
- Houtgravure en ets
- Oude makker
- Jean-Marcel Bertrand
- Ipse Fecit: Symptomen van teloorgang (column)
- Haagse kunstenaar Rik Buter: een veelzijdig talent
- Exlibriscongres in het Kremlin, het eeuwenoude stadsdeel van Vologda
- De School van Oleg Yakhnin
- Boxtel en het exlibris
- Fokke & Sukke in het exlibris
- Laura Casas Valle en Mirka Farabegoli willen het exlibrispad op
- Woest en ledig
- Gezichten in ’t behang
- Ipse Fecit: Een bloeiend verzamelobject (column)
- Herinneringen aan mijn opa Daan, Mr. D. Giltay Veth
- Maria Bauer-Klimbacher (1911–2000)